Ką būtina žinoti apie nuotolines sveikatos priežiūros paslaugas?

Primename, kad karantino metu teikiamos nuotolinės paslaugos, pacientui nevykstant į sveikatos priežiūros centrą.
Pacientas, norėdamas pasikonsultuoti su šeimos gydytoju, turi kreiptis į registratūrą tel.: (8 347) 61434; 8 612 04039 darbo dienomis iki 11.30 val.
Registratorės informuos gydytoją ir gydytojas tą pačią dieną paskambins pacientui ir jį konsultuos.

VšĮ Kėdainių PSPC Terapijos skyriaus vedėja Joana Kleivienė primena, kad laukiant gydytojo skambučio, pacientas turėtų:
– agalvoti ir aiškiai suformuluoti savo nusiskundimus;
– pasiruošti konkrečiai apibūdinti savo sveikatos būklę ir, esant reikalui, atsiradusius sveikatos sutrikimus;
– peržiūrėti ir užsirašyti visų savo vartojamų vaistų pavadinimus, jų vartojimo dažnį bei dozes;
– laukti gydytojo ar slaugytojo skambučio, kuris pakonsultuos telefonu.
Toks paciento pasiruošimas pokalbiui su gydytoju sutrumpintų būtinos informacijos rinkimo trukmę ir daugiau laiko būtų galima skirti vaistų vartojimo ir kitų, pacientui aktualių klausimų aptarimui.

VšĮ Kėdainių PSPC inform.