Dalyvavo mokymuose

Šeštadienį, gruodžio 2-ąją, VšĮ Kėdainių pirminės sveikatos priežiūros centre vyko mokymai ,,Bendravimo su pacientais ir kolegomis psichologiniai aspektai. Sudėtingų situacijų valdymas“, kuriose dalyvavo tikslinė darbuotojų grupė – aptarnaujantys ir bendraujantys su pacientais darbuotojai – įstaigos registratoriai, taip pat skyrių ir įstaigos vadovai. Mokymus vedė – prof. dr. R. Lekavičienė.

Seminaro tikslas – susisteminti bei praktinėmis rekomendacijomis pagilinti dalyvių žinias, gerinant pacientų / klientų aptarnavimą, išmokti profesionaliai suvaldyti sudėtingas aptarnavimo situacijas, patobulinti bendravimo įgūdžius.

Seminaro metu vyko ne tik teoriniai mokymai, bet ir praktiniai užsiėmimai. Diskusijose ir praktinių užduočių metu dalyviai turėjo galimybę aptarti bendravimo su pacientais situacijas, svarbiausius įtaigaus kalbėjimo principus, konfliktų ir pretenzijų įveikimo principus, situacijos valdymo svarbą. Seminare dalyviai turėjo galimybę išmėginti save praktinėse situacijose, video treniruotėse, pamatyti, ką galėtų tobulinti, keisti, kad užtikrintų aukščiausio lygio pacientų aptarnavimą, taptų visapusiškais savo srities profesionalais.

Lektorė pažymėjo tris aptarnavimo lygius:

I – reikia aptarnauti taip, kaip norėtumėte būti aptarnauti patys;

II – reikia aptarnauti taip, kaip nori pacientas;

III – aptarnauti taip, kaip pacientas nesitiki.

VšĮ Kėdainių PSPC inform.