PATVIRTINTA

VšĮ Kėdainių  pirminės sveikatos priežiūros

centro direktoriaus

2024 m. balandžio 18 d. įsakymu Nr. 60

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS KĖDAINIŲ PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO

KOKYBĖS POLITIKA

 

Viešoji įstaiga Kėdainių pirminės sveikatos priežiūros centras –  asmens sveikatos priežiūros įstaiga, teikianti pirmines ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas, nurodytas galiojančioje licencijoje.

 Įstaigos asmens sveikatos priežiūros licencija Nr. 353, išduota 1999-05-19, Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (su vėlesniais patikslinimais).

2024 m. kovo 29 d. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus įsakymu Nr. T1-100, išduotas akreditavimo pažymėjimas Nr. J 24-68.  Įstaiga yra akredituota šeimos medicinos paslaugai.

MISIJA

Teikti saugias, kokybiškas, prieinamas, kvalifikuotas, mokslu bei pažangiomis technologijomis pagrįstas, atitinkančias pacientų poreikius ir lūkesčius ambulatorines asmens sveikatos priežiūros paslaugas.

VIZIJA 

Moderni, ekonomiškai stipri, turinti aukštą visuomenės pasitikėjimą, nuolat tobulėjanti,  bendradarbiaujanti, teikianti saugias ir kokybiškas ambulatorines  asmens sveikatos priežiūros paslaugas, efektyviai administruojama, patraukli pacientams ir darbuotojams asmens sveikatos priežiūros įstaiga.

VERTYBĖS

Kompetencija – darbuotojų atsakomybė, profesinės žinios ir tobulėjimas, naujovių paieška ir įgyvendinimas.

Pagarba – pacientui, darbuotojui, organizacijai.

Bendradarbiavimas –  pagrįstas pasitikėjimu, komandine dvasia bei konstruktyvia iniciatyva.

Orientacija į rezultatą – aiškūs tikslai, planas tikslui pasiekti bei pasiektų tikslų vertinimas.

STRATEGINIAI TIKSLAI

Gerinti teikiamų ambulatorinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę, teikiant prieinamas, saugias, kokybiškas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, atitinkančias pacientų interesus ir lūkesčius.

Didinti procesų, komunikacijos ir žmogiškųjų išteklių valdymo efektyvumą.

PAGRINDINĖS VEIKLOS KRYPTYS

Veiksmingų ir efektyvių ligų prevencijos priemonių taikymas.

Nuoseklus teikiamų paslaugų ir veiklos kokybės gerinimas.

Atstovavimas teisėtiems pacientų ir darbuotojų poreikiams ir interesams.

Efektyvus, kaštų naudingumo prasme pagrįstas įstaigos valdymas.

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS KĖDAINIŲ PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO VADOVYBĖ ĮSIPAREIGOJA

Orientuoti įstaigos darbą į paciento poreikius, užtikrinti prieinamą, kokybišką ir saugų, sveikatos priežiūros paslaugų teikimą.

Puoselėti kolektyve pagarbos pacientams ir kolegoms, profesinio solidarumo ir lojalumo kultūrą.

Užtikrinti aiškų kompetencijų ir atsakomybių pasiskirstymą.

Priimti skaidrius ir motyvuotus sprendimus.

Didinti darbuotojų motyvaciją siekti geresnių rezultatų ir efektyviau dirbti, nuosekliai gerinant dirbančiųjų darbo sąlygas, užtikrinant nuolatinį darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą.

Aiškiai formuluoti ir skirti užduotis atsižvelgiant į kompetenciją ir atsakomybę, įvertinti atliktų užduočių pasiektą rezultatą.

Užtikrinti grįžtamąjį ryšį su darbuotojais, pacientais, kitomis asmens sveikatos priežiūros įstaigomis ir partneriais.

Nuosekliai tobulinti informacines technologijas.

Užtikrinti korupcijos prevenciją įstaigoje.

Užtikrinti būtinuosius veiksmus apsaugant pacientų ir darbuotojų gyvybę.

Didinti veiklos valdymo rezultatyvumą ir veiklos efektyvumą, tikslingai naudojant turimas lėšas, išteklius.

Skelbti kokybės politiką viešai.

_______________________________________