KĖDAINIŲ PSPC ATITINKA AUKŠČIAUSIUS SKAIDRUMO KRITERIJUS

Viešoji įstaiga Kėdainių pirminės sveikatos priežiūros centras (toliau – Centras), siekiant užtikrinti skaidrų ir sąžiningą sveikatos priežiūros paslaugų teikimą, aktyviai įgyvendina korupcijos prevencijos priemones. Centras yra parengęs ir vykdo korupcijos prevencijos programą, apimančią 2021 – 2025 metų laikotarpį. Šios programos priemonių plano vykdymo eiga yra nuolat stebima ir viešai skelbiama Centro interneto svetainėje https://www.kedainiupspc.lt

Siekiant užkirsti kelią korupcijai, Centras skatina pacientus ir darbuotojus pranešti apie galimus korupcijos atvejus. Centre už korupcijos prevenciją atsakingas asmuo – Ugnius Petronis. Siekiant užkirsti kelią nesąžiningiems veiksmams, įsteigtas pasitikėjimo telefonas +370 665 32 693 bei el. paštas [email protected], kuriais galima anonimiškai pranešti apie pastebėtus pažeidimus. Be to, Centras nuolat atnaujina ir tobulina korupcijos prevencijos programą, atsižvelgiant į naujausius teisės aktų reikalavimus ir į Centro gerąją praktiką.

2023 m. kovo 1 d. direktoriaus įsakymu buvo patvirtinta atnaujinta korupcijos prevencijos programa, kurioje numatytos konkrečios priemonės korupcijos rizikai mažinti ir skaidrumui didinti. Siekiant užtikrinti efektyvią korupcijos prevenciją, Centras taip pat bendradarbiauja su kitomis institucijomis ir organizacijomis. Centre nuolat vykdomi susitikimai su darbuotojais, kurių metu suteikiama visa reikalinga informacija ir aptariamos tolimesnės Centro bendruomenės bendradarbiavimo galimybės siekiant aukščiausių tikslų. Centre vykdomas darbuotojų švietimas.

Šių pastangų dėka VšĮ Kėdainių pirminės sveikatos priežiūros centrui suteiktas SKAIDRIOS GYDYMO ĮSTAIGOS statusas, kuris rodo, kad Centras vykdo aktyvią korupcijos prevenciją, yra įsipareigojęs užtikrinti skaidrią ir sąžiningą veiklą, siekiant didinti pacientų pasitikėjimą teikiamų paslaugų kokybe, o įstaigos veikla paremta pagarbiais bendradarbiavimo santykiais tarp medikų ir pacientų. Kiekvienam savo profesijos atstovui svarbus jo darbo įvertinimas. Labai džiaugiamės Jūsų rašytinėmis ir žodinėmis padėkomis medikams. Padėkoti taip pat galite ir įstaigos internetiniame puslapyje palikdami atsiliepimą. Mums tai padeda tobulinti pacientų aptarnavimo kokybę ir kultūrą.