Informacija apie VšĮ Kėdainių pirminės sveikatos priežiūros centrą
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku suprasti ir perskaityti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda žmonėms sužinoti naują informaciją.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis. 
Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
VšĮ Kėdainių pirminės sveikatos priežiūros centras yra asmens sveikatos priežiūros įstaiga
Toliau VšĮ Kėdainių pirminės sveikatos priežiūros centrą vadinsime – PSPC
Kokias paslaugas teikia PSPC ?
PSPC teikia pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugas:
Apie PSPC teikiamas paslaugas galite paskaityti internete.
Jeigu norite apie tai paskaityti, spauskite mėlyną nuorodą apačioje:
Registruotis pas gydytoją galite
Registruotis telefonu:
Šeimos medicinos skyriaus I registratūra (buvusi suaugusiųjų registratūra):
+370 347 61434 ir +370 347 61334
Šeimos medicinos skyriaus II registratūra (buvusi vaikų registratūra):
+370 347 61555 ir +370 347 61130
Odontologijos skyriaus registratūra:
+370 347 52633 ir +370 347 61314
Registruotis internetu:
Jeigu turite klausimų PSPC Jūs galite:
Ateiti į PSPC
PSPC adresas Budrio g. 5, Kėdainiai.
Paskambinti PSPC
PSPC telefonas yra +370 347 50872
Parašyti elektroninį laišką.
PSPC elektroninio laiško adresas yra [email protected]
Atsiųsti laišką paštu.
jeigu siųsite laišką paštu, ant laiško voko užrašykite:
PSPC adresą rašykite taip:
Budrio g. 5, Kėdainiai LT- 57164.
Kada dirba PSPC ?
Pirmadienį – penktadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos.